dilluns, 6 d’octubre del 2008

Guadix-O


Per fi tornava l'hora de l'orientació en un terreny per correr, bastant tecnic, pero precios, totes les enquestes coincideixen: un 10 per al terreny...

Pero el dijous entrenant vaig tindre un problemeta, vaig relliscar i caure aparatosament, pegant-me al cap, els braços i el costat, encara que no va ser molt per sort.

El primer dia pel matí vam correr la mitja, la zona de meta era molt oberta amb vegetació baixa, amb grans tallats a alguns llocs on la gent apurava una mica...

Pero sobretot hi havia pins i zones de terra amb tot tipus de vaguades i forats; la cursa hem va anar prou be, encara que una mica lent i insegur, i al final, vaig perdre 4 minuts a una fita, pot anar millor...

Després a esperar que arribaren tots i el millor va vindre amb David "Ruso", que va arribar sprintant amb un Valencia-O, pero va ser arrassat a l'sprint, el proxim mes farem que se'l passe sencer fent series de velocitat ;-)))

Jo tambe vaig tindre problemes a l'sprint, perque el fotograf Gemperle es va quedar a la corva i quasi me'l berene.

Per la vespradeta tardet ens havien preparat un precios sprint per Guadix i, de nou, vam tindre sort i no va ploure, pero els carrers estaven bastant mullats i el perill era evident...

Vam correr per damunt de les teulaes de les cases, que sentirien tremolar tot al pas del trenet (vaig pillar als 4 de davant); em va anar molt be, excepte la 6ª fita, per un error paralel, tambe vaig perdre temps entrant per carrer estrets, on vaig haver d'anar lent, ja que patinaven molt.

L'arribada a meta vaig anar molt lent, ja que era una autentica pista de patinatje...

Després d'arribar viu tocava parlar amb els amics i comparar parcils...

Al final 5è a 9 segons del 3r, content amb el resultant, pero es pot pulir un poc, i entrega trofeus amb motxileta.

Despres tocava anar al sol dur a organitzar-ho tot i vestir-se per anar a sopar a...

una cova!, per variar, vam recarregar energies a base d'embotits, picaeta i postres.

El diumenge corriem la llarga a un terreny amb mes pins, mes tancat que el dissabte i tallats mes grans, on les eleccions de ruta eren basiques, encara que el millor solia ser donar la volta...

Ens trobavem prop de l'autovia, que vam creuar dos vegades i molt prop de Guadix.

Hem va anar molt be, sols em vaig perdre a 2 fites uns 2 minutets, pero em vaig resentir de les costelles (pel colp del dijous) i no vaig poder anar atope,

pero estic content perque vaig anar be d'orientació i a la classificació final vaig acabar 5è.

Així que ara a descansar i fer un paro de 20 dies per recuperar muscularment i les costelletes, pero ja planejant proximes aventures i preparant la cursa de la UPV a Sagunt...
www.upv-o.com

3 comentaris:

Anònim ha dit...

grandioso emili, buena crónica;)
en la siguiente carrera besada de pinza fijo!!jeje
saludos
manudona

Anònim ha dit...

yee perq el vas caure el dijous d'abans q si no...PALO!!!

Posan's un enllaç del nostre blog
http://bomb-kids.blogspot.com

andreu

Anònim ha dit...

Joooooo que envidia!!! Yo también quiero volver a las andadas, a caerme, correr por pillar agua caliente,... me alegro por tus resultados aunque fuesen un poco catastróficos.

Ta pronto y que vaya bien el semáforo!