dimecres, 17 de març del 2010

CxM Banyeres

A Banyeres es decidia la copa valenciana de curses per muntanya, sent la 3ª i ultima cursa, Ramon em portava 2'30'' d'avantatge i veia molt dificil retallarli temps, almenys al principi...
Vam començar lents, escapant-me amb Ramon, encara que Cristobal ens va agafar a la 3ª pujada (de 6). Vam anar de 3 a 4 junts tota la cursa, fins que vaig veure que calia provar sort i atacar, ja que notava que anavem masa lents:



Pero ho vaig fer al pitjor lloc, ja que els 5ºC i la plutja caiguda van fer de la Penya de la Blasca un infern tecnic, on era imposible deixar a ningu de roda... era massa tard per atacar:



Despres venia una baixada de sendes bones i molt rapides amb alguna pujadeta i vaig aconseguir arribar a l'ultima pujada escapat per 20'', sols quedava 1 km infernal on vaig apretar al maxim, pero no vaig poder mes que traure-li 50'' insuficients per guanyar la Copa, pero si per guanyar la cursa i quedar 2n a la Copa...



Ramon arribava desfet i amb l'ajuda de Cristobal (3r a la Copa) arribava a meta, poc despres vaig saber que eixe mati estava malalt i per aixo no va estar al 100%. El felicite per la seva victoria: