diumenge, 16 de novembre del 2008

Alcalà-O

Començava la cursa mitja el dissabte amb grans expectatives, els primers punts van anar molt be, vaig agafar al Camil a la 5, que anava molt be..., pero a la seguent em vaig empanar una mica amb uns arbres aillats i vaig perdre 3 minutets, per causes "ajenas a la orientacion" com dirien los Bombaaaaa; encara que no vaig ser el que mes es va empanar...

La resta va anar de cine i sols la fita 6 va evitar que entrara a meta besant la pinça, vaig quedar a sols 5 minuts de Roger i del guanyador, la feina ja estava quasi feta, 3 bones curses de 3 per al Iberic.

Pero volia acabar d'assegurar la classificacio amb la seleccio per a Portugal a la nocturna, la qual havia entrenat 2 vegades esta setmana amb gran exit (47' a 8km nocturns al casc antic de València). L'eixida va ser caotica i amb perill d'atropellament gran en molts corredors i aqui si que es pot dir que per causes "ajenas a la orientacion", en concret una porta que no es van dignar a obrir a ultim hora (ai si jo fos organitzador on parava eixe tio...), va fer que em retirara despres perdre 4 minuts sense entendre ni vore res i arribara amb Biel fent un sprint per donar espectacle...

Per sort les altres 3 curses m'han permes tornar 3 anys despres a ser convocat per la seleccio per al proper Iberic,

Anire junt amb Juanma, Biel i Rori en senior homes!

Espere poder repetir l'actuacio que vaig tindre, encara que sera molt molt dificil...

Abans de començar per arribar a la eixida havien de passar per dos ponts sobre el riu fets pels BriPac, que no es perdien una ;-)))

La llarga va ser un gran desastre, la vaig liar ja des del principi, em vaig trobar amb Amador a mija cursa i vam estar 10 minuts perduts en error paralel, vaig arriba a meta com vaig poder, perdent mig hora, Roger va fer un carreron guanyant per 8 minutacos al 2n... El final era emocionant, sobretot per veure si algu caia al riu mes que res,...

4 comentaris:

Carapilla ha dit...

ualaaa tu, FELICITATS!!!! M'alegre que per fi et donen una altra vegada l'oportunitat d'estar a la selecció, ja era hora que tant esforç com fas sigués recompensat.

y pel que fa a la cursa d'Alcalà, quina envetja de muntanyes, sembla que no et va anar prou bé, però ja anirà mijor la propera. M'ha fet molta gràcia la foto de l'arribada amb el riu, no es va caure ningú?? quina pena, jajaja

Cuida't, petons!!

manudona ha dit...

emili actualiza yaaa pychon!!!!

Anònim ha dit...

yee emili, manolo tiene mapas del costablanca, se los voy a pedir, yo tambien kiero hacerlos, sobre todo la media de elite, tu cuando vienes¿¿¿, pido mapas a manolo y a tope!
sdos
manud-o-na

garrotipadur ha dit...

Hola emili,no ens coneixem però et vam vore a la mitja marató d'oltà i anaves com una fletxa,jeje.

A setembre fan una cursa bona per a tu de 52 km,la botamarges de forna:

www.botamarges.es