dilluns, 16 de març del 2009

CxM Campionat de Crevillent

Habia arribat l'esperat Campionat, el temps era inmillorable, ja amb tirants des de les 8 sense problemes i a mes sense cua per arribar a les 8 en punt i estar espabilats.

Vam tindre temps suficient perescalfar be i saludar tranquilament, els que mes es feien notar a l'eixida eren els del Mur i Castell, els Xibeca clarament i com no la marea roja...


Qui arribara primer al cim de la Vella (km 5'5) s'enduia un cuixot i la gent va eixir bastant engorila al principi, i no van ser pocs els que ho van intentar, Imanol va estar valent tirant i tot, pero a meitat pujada, on ja era mes dur el vaig passar. Finalment van pasar Cardona i Granadero destacats, amb Ramon i Remi a 40'' i jo a 1'20'' seguit de prop per David i per Imanol, que es va parar en la baixada.

La 1a baixada la vaig fer rapid, pero a la 2a baixada despres de pujar una rampa de 200m pero molt dura, em vaig caure per comfiarme un poc i ser molt facil. Vaig estar 30'' a terra sense poderme moure i cridant per a que Sebas sabera que estaba tirant i em veies... es va oferir a alçar-me, pero li vaig dir que tirara que podia fer podium, poc a poc em vaig alçar, caminar un poc coixejant i al poc ja corria... Ja era el 6è, despenjat i ferit...

Encara no se com, pero em va tornar la força mentre sagnava el genoll, vaig agafar a Sebas i pujant pel vaig deixar, pero no massa i en la seguent baixada em va agafar. Al seguent cim es va repetir la historia i a la baixada que era mes llarga ja em treia mig minut, al pas per l'area recreativa, a més aci venia el pitjor... Pujada molt curta pero infernal per senda perduda, ja dalt vaig agafar a Ramon que ja es quedava i a Sebas i en la baixada per cami ample i asfalt me'l vaig deixar fent un km. mític a 3'07''...

Començava l'ultima pujada i veia com a 2 minuts estaven els tres primers, ja que Remi acaba d'agafar a Cardona, a mes Granadero començava a fluixejar un poc... Estava decidit a donar-ho tot i anar a per ell, quasi no vaig caminar i a dalt ja quasi el tenia, a mes Sebas ja coronava a 2 minuts... Molt prompte el vaig agafar ja baixant, pasar i continuar baixant atope a gran velocitat.

La part final era una rambla dificil, pero ja anava a 3'40'' el km., volia assegurar el lloc i la part final de cami ample se'n va fer llarga perque duia un ritme tant infernal que li vaig traure 2 minuts a Granadero i a sols 2'20'' de Cardona i a 1'30'' de Remi, vaig fer una entrada mitica, com ja es costum... No molt lluny va arribar Sebas 5è, la marea roja ja era campiona per equips, 1r, 3r, 4t i 5è del Running Team, demoledor...

Ramon, despres d'have dominat tota la copa, desgastat per la llarga i durisima temporada va arribar 6è. La primera xica tambe va ser del running, el gran fixatge d'ultim hora de Marquina: Esther!!! Seguida de l'incombustible cabreta Lola i de Xari

Tambe estaba entrenant per alli Roger, que ja ha fet alguna cursa i segur que s'animara a fer algun altra, on rendeix a un alt nivell. Ara tocava conversar, dutxar-se i fer-se la picaeta.

Abans dels trofeus el tio Vicent, va convocar als seleccionats per a la Copa i Campionat d'Espanya per informar-nos, despres d'haver fet una gran cursa, quedant primer de veterans, despres d'uns mesos ja comença ha estar en forma i tots ens alegrem de que torne volar el tio Vicent.

Finalment ens van donar les catifes imperials, que no pesaven poc, les medalles i els cuixots. A mes dels premis per equips on per si fos poc el Running Team B va quedar 3r, prop del 2n amb les grans actuacions del Carli, Marquina, Juanan i Luis...


Despres el WRC va volar fins la Venta Saltera a Alcoi per pegarse el dinarot amb els del zonal de la UPV, que havien quedat 2ns i la UJI.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Enhorabona pel tercer lloc a Crevillent. Llàstima de la caiguda. Espere que no siga res greu.
Àngel Font. Amics Volta al terme de Fondeguilla.
Adeu

Anònim ha dit...

Diosssssssss...em recorda la bruto-rascadilla al triatlo del Colivenc!!! Ufff...ens veiem el divendres!!!

Anònim ha dit...

Yee emili, estas preparado para el relevo Bomba Atope??

Ves preparandote va a ser demasiee!!

Antoñiko

Antoñiko ha dit...

Yeeh! Acabo de leer una entrevista que te hicieron de carreras de montaña.. jaja

-Huir a 3 el km. tirandose literalmente por un barranco huyendo de una jauria de perros persiguiendome..

serías tan amable de contestar a una serie de preguntas de orientación para nuestro blog??

Una entrevista tuya es algo q hay q tener en el apartado de "intocables"...

Esperamos tu respuesta ;)