dimarts, 7 de juliol del 2009

Engorilament primaveral

He estat molt temps sense escriure, pero esta setmana sera intensa...
Ha habut grans esdeveniments al llarg d'estos 3 mesos, amb dos etapes prou definides, primer i basicament l'engorilament primaveral:

1rs al campionat d'Espanya de relleus, amb una primera posta arribant amb triple besada i grulla i remat final de Roger incontestable...

Després va seguir el mític Alcoi-Benidorm per la serra en 8h59' pujant totes les grans muntanyes de la zona i anant a bloc tot el recorregut.

Amb sols un dia de descant i en l'autentica cresta de la ola la major festa de l'orientacio UPV mai realitzada i que sera recordada per molts anys...

A continuación i com a preparació per a Segovia les paelles de topo, on l'engorilament va arribar al seu estat maxim, marcant un punt de tangencia, encara que em mantindria a la cresta de la ona un poc mes...

Per fi arribava la copa d'Espanya de curses per muntanya a Segovia, una cursa curta i preciosa, amb un tram de camp a traves, que baixant em va fer volar fins que vaig caure, aixi i tot vaig acaonseguir el meu millor resultat fins ara: 5è, a sols 25'' del 3r, qui sap que podria haver passat...

Sense passar ni una setmana arriva el sopar de gala de topo, s'ho vam passar molt be, pero res comparabla a la festa d'Alcoi, clar ;-)

Al dia seguent expedicio a la prova de A Coruña, on vaig traure un 2n lloc total i 3r a l'sprint baix la Torre d'Hercules, ara patrimoni de l'humanitat.

7 dies mes i 1r a la cursa del Montcabrer, sense grans problemes pero amb un Jorge Albero 2n molt regular i a sols 1'30'' per darrere.

Per si fos poc, despres d'un any de somni el Barça conseguia el triplet, un altra celebracio...

I a mes l'ultim dia de classe, que va acabar amb festeta "anglesa" al bar del trinquet. Es tancava un cicle de gloria i esplendor, que rebentaria rapidament:
1r vindria la Sagra 2 dies despres on despres d'anar 1r i escapantme als ultims 20' de pujada una brutal pajara per alçada, distancia (8 km. mes llarga), desnivell (700m. mes) i cansanci em van portar al 9è lloc i van volar els 500€.

Despres entre examen i examen estudiar a saco i el de Cartografia matematica em va deixar baldat, a mes de les seues hores d'estudi i a la Volta al Terme vaig eixir ja mort i al Marianet (km. 21 de 34) vaig acabar la cursa, sense arribar ni a patir calor.

Despres d'una setmana mes tranquila i un examen mes facil, finalment em trobe molt millor i vaig a l'espai Kilian 34km. als Pirineus, faig carreron, en una cursa amb baixada facil, i li trac 8' al 1r del 2008, pero tambe estava Just Sociats (4t a la cursa de la copa del mon disputant amb el 3r) i Mjibar (1h 4' a mitja marato), per tant de 1000€ sols trac 250€ i per si fos poc el WRC (Xsara) se'm para tornant i torna en grua de Lleida a Alcoi 4 dies despres (un pisto trencat, perque si segons el mecanic, diu que ha pasat per "vell" i aixo que no arriba a 7 anys).
Una setmaneta i faig la cursa del Gimnas Ventura, m'agrada molt el recorregut, pero estic baldat i en una mala cursa faig 2n...
El dia seguent acabe els examens i done per tancada esta mala fase.

Sembla que ara toca l'engorilament estival, les notes van fent-me pujar a la cresta novament, matricula d'honor a angles i tot aprovat, sols em falta una nota per ser Enginyer (sense projecte encara) i prompte contare les increibles histories de la Prota del Cel i ultra-trail a 35ºC Alcoi-Bolulla-Fonts de l'Algar...

3 comentaris:

javi ha dit...

Bon dia

Enhorabona per aquests resultats i per les notes :) Estas en un altra dimensió i bé, alguna pàjara amb aquests carrerons que et fiques és factible.

D´engorilament, serà per qualsevol cosa menys per la forma de correr jajaja

Ale, i menys mal que anaves últim a la cursa d´actualitzacions ;)

Salutacions

Héctor ha dit...

Gran EmiliATope...

Anònim ha dit...

topo team 2010
are u ready?
manudona