diumenge, 19 de juliol del 2009

Doblet a Onil, test 11km.+150 desnivell

A les 9'30 arrivaba a la pista d'Onil dispost a trencar la barrera dels suposats 12 km. del Bomba Test de 38'41'', trovantme amb la sorpresa que estava tancada, pero alli estaven els Bomba i Camil no va tardar en arribar, pero els 3 amb bici, uns per cansament del EYOC, altres per no estar tant atope...

Vaig eixir donant-ho tot, ja al 1r km. 3'16'' i aixo que tenia 20m. de pujada..., mentre tot era gravat pels Bomba, el 2n era un poc mes dur i el 3r encara mes, el vaig passar just per baix de 4 minuts aquest ultim; aci s'acabava la carretera, em deien que anava be, pero encara faltava molt...
Arrivaba a l'entrada del barranc de l'Arca en 14'38'', 10'' per baix del record, ara venia el km. mes dur, pujada per cami de terra, vaig pujar fort, pero sense donar el 100%, sols el 95%, sabia que la baixada seria decisiva, per aixo vaig perdre la ventaja i arribava dalt virtualment empatat al km. 5'5: 20'38''. Ara venia la baixada, la gent s'apartava rapid, ja que mentre 1 gravaba i feia fotos, un altra "obria cursa" i l'altre "la tancava", encara que en la pujada mes dura van haver d'exprimirse, perque les bicis patinaven un poc...

No vaig cedir ni un metre de debilitat baixant, al km. 7: 25'38'', ara la senda facil i despres els ultims 3 de carretera, pintava be, sembla que havia recuperat 7'' baixant, em veia amb moltes opcions, pero la confiança no podia ser bona i encara vaig apretar mes, 32'15'' faltant 2km. per Santa Ana, podia fer-ho i van començar a animar-me encara mes, km. de baixada mitic a 3 i engorilat: 35'15'', sols em quedava l'ultim i tenia un poc de marge, pero podia apareixer la pajara en qualsevol moment i deixarme fora...

Pasava per l'intitut com una locomotora i enfilava la ultima llarga recta amb tot: 38'28'', un record que s'uneix al de 8'53'' de la Volta a Peu a Onil (2'96km.) i que de ben segur atacaran els Bomba en poc temps i conseguiran arrimar-se molt, pero no sabem si per dalt o per baix... ja ho vorem, pero capacitat els sobra.

Hi ha rumors fiables que en pocs dies al seu blog tindrem un video històric de l'event!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Ya está el video tan esperado.. jiji!!

Antuan

Anònim ha dit...

Y no estaba muerto....estaba tomando cañas....Emili grande, ni los bomba pueden contigo....

Anònim ha dit...

Tira de la manta y sube la crónica del finde. Frías high altitude training camp.

Omar ha dit...

Hahahaha, molt bo, i el video es de categoria! :D Pero...hi han certs comentaris...que diuen que el Xarcuter + Guti preparen l'assalt al record!!!